Respiratia pe parcursul exercitiilor - Energia Cristalelor

Search
Du-te la conținut

Meniu principal

Respiratia pe parcursul exercitiilor

Respirația pe parcursul exercițiilor


Tehnica este folosită în foarte multe discipline și tehnici de autovindecare iar rezultatele obținute sunt extrem de spectaculoase. Accentul se pune în mod egal atât pe inspirație cât și pe expiratie. Este indicat  ca respirația să se facă pe nas, dar dacă din anumite motive acest lucru nu este posibil, nu este o problemă, se poate respira și pe gură.

Respirația trebuie să fie cât mai relaxată și placută după ce veți obișnui cu ea. Încercați sa savurați momentul inspiratiei, iar la expirație să pastrați starea de relaxare.

Prin acest exercitiu se urmareste pe de o parte concentrarea mintii pe numărătoare, cât și ținerea la distanță a diferitelor altor gânduri care ne pot distrage atenția pe parcursul exercițiilor. Prin această tehnică se urmărește reglarea efectivă a respirației în timp.

În stare de liniște, în poziția "șezut", "stând în picioare" sau "întins pe spate" ne concentrăm asupra respirației.
Numărăm de la 101 la 112 și urmărim fazele respirației prezentate sintetic în următoarele rânduri:

  • 101, 102    inspirăm adânc aer în abdomen.


  • 103, 104    inspirăm mai departe aer în piept.


  • 105,  106   reținem aerul în abdomen și piept.


  • 107,  108  expirăm aerul din piept.


  • 109,  110  expirăm aerul din abdomen.


  • 111,  112  corpul este fără aer.


  • se repetă exercițiul.


După câteva cicluri de respiraţie veţi putea renunţa la numărătoare şi vă veţi putea focusa atenţia asupra cristalului/pietrei cu care lucrați precum și asupra exercițiului de meditație pe care doriți să îl practicați. Dacă sesizați o desincronizare a ritmului respirației care nu poate fi corectată, puteți relua pentru câteva cicluri numărăroarea.


 
Active Search Results
StatsCrop
energiacristalelor.ro Webutation
Copyright 2015. All rights reserved.
Înapoi la conținut | Înapoi la meniul principal